Jump to content
LordAlan

iCloud e APP Store

Recommended Posts

Olá amigos quando tento me logar no iCloud aparece a seguinte mensagem: "Não foi possível iniciar sessão devido a um problema de comunicação com o iCloud. Tente iniciar sessão novamente"


Na AppStore quando vou me logar aparece "Seu dispositivo ou computador não pôde ser verificado. Entre em contato com o suporte para obter assistência."


Como posso resolver isso?


Grato, Alan

Link to comment
Share on other sites

Tá usando EthernetBuiltIn e SMBIOS com serial válido? Use o Chameleon Wizard http://Olarila.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=398


Também confira se a ethernet tá como en0 ("BSD Name" em /Library/Preferences/SystemConfiguration/NetworkInterfaces.plist).

-Donations-

PayPal HERE - Stripe HERE - BuyMeaCoffee HERE - Mercado Livre HERE

Skrill danielnmaldonado@gmail.com - BTC 33HeGCuCSh4tUBqdYkQqKpSDa1E7WeAJQ3

PicPay @danielnmaldonado - PiX @danielnmaldonado@gmail.com

Premium Users HERE - Problems with Paypal HERE

xcd5u2Y.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.





×
  • Create New...