pdevonie Posted March 30, 2021 Share Posted March 30, 2021 i7 5500u Icone de bateria não aparece Trackpad funciona MacBook de Marcelo.ioreg.zip Send me MacBook-de-Marcelo.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators MaLd0n Posted March 30, 2021 Administrators Share Posted March 30, 2021 DSDT.aml.zip Support Olarila Vanilla Hackintosh by making a donation HERE About Premium Users you can check HERE Problems with Paypal HERE Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdevonie Posted March 31, 2021 Author Share Posted March 31, 2021 17 hours ago, MaLd0n said: DSDT.aml.zip 19.54 kB · 1 download Parou nessa tela Foto.jpeg.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators MaLd0n Posted March 31, 2021 Administrators Share Posted March 31, 2021 msm pasta? Support Olarila Vanilla Hackintosh by making a donation HERE About Premium Users you can check HERE Problems with Paypal HERE Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdevonie Posted March 31, 2021 Author Share Posted March 31, 2021 1 hour ago, MaLd0n said: msm pasta? Sim, mesma pasta. Acho que depois joguei a pasta Olarila atualizada com a última versão. Vou tentar com a mesma pasta de Send me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators MaLd0n Posted April 1, 2021 Administrators Share Posted April 1, 2021 blz Support Olarila Vanilla Hackintosh by making a donation HERE About Premium Users you can check HERE Problems with Paypal HERE Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdevonie Posted April 1, 2021 Author Share Posted April 1, 2021 2 hours ago, MaLd0n said: blz Testei agora com a mesma pasta, e nada Trava aqui Imagem.jpeg.zip 2 hours ago, MaLd0n said: blz Gerei um novo send me com a pasta atualizada agora. MacBook de Marcelo.zip Send me MacBook-de-Marcelo.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators MaLd0n Posted April 2, 2021 Administrators Share Posted April 2, 2021 DSDT.aml.zip 1 Support Olarila Vanilla Hackintosh by making a donation HERE About Premium Users you can check HERE Problems with Paypal HERE Link to comment Share on other sites More sharing options...